سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برتری صوتی و تصویری

را در روی زمین ما در سایت اختصاص داده شده به برتری صوتی و تصویری ، یک سیستم درب ورودی و سیستم مخابراتی فانتزی را مرور می کنیم؟ این یک سوال معتبر است ، به فرض اینکه شما از آن بپرسید. و اگر ایستگاه جدید DS2 Mini Door Control4 فقط یک دوربین ترکیبی مستقل / حسگر حرکت / درب با قابلیت ارتباطات داخلی بود ، پاسخ دادن به آن یک معتبر و دشوار خواهد بود. اما با توجه به اینکه DS2 بخشی از اکوسیستم بزرگتر Control4 است ، باعث می شود توجه برخی از اعضای مخاطبان ما کمی بیشتر شود.

چرا؟ خوب ، مشخصات واقعاً به ویژگیهای خانه شما ، سیستم سرگرمی شما و اینکه چگونه یکپارچه سازی آن را با یک سیستم سرگرمی و اتوماسیون حرفه ای انتخاب می کنید بستگی دارد. اما کافی است بگوییم ، با توجه به توانایی Control4 در کنترل ، اتوماسیون و شاید مهمتر از همه اتصال تمام وسایل الکترونیکی شما در داخل و اطراف خانه با هم ، در بعضی مواقع این ایستگاه Mini Door قصد دارد تا وارد سیستم سرگرمی هر خانه شود. نصب شده است

قبل از اینکه به ویژگیهای چگونگی ادغام آن در خانه خودم بپردازیم ، بیایید یک دقیقه به عقب برگردیم و دقیقاً کشف کنیم که این موضوع چیست و به خودی خود چه می کند. DS2 آخرین ایستگاه درب کنترل Control4 است ، اما مطمئناً اولین شرکت نیست. ایستگاه های درب تا زمانی که من از Control4 آگاه بوده ام ، و تلاشهای قبلی - ضمن ارائه مواردی مانند قابلیت فیلمبرداری و قابلیت مخابره داخل خانه - بخشی از کارخانه شرکت بوده اند و هرگز احساس نمی کردند جای طبیعی در من داشته باشند. خانه خود

شاید به دلیل ظهور استقلال ، درهای هوشمند مجهز به دوربین مانند Ring ، Control4 بازی خود را با این آخرین پیشنهاد نه تنها در ساخت کلیه قابلیت های ایستگاه های درب های قبلی در شاسی های براق ، سکسی ، کوچکتر و جذاب تر انجام دهد ، اما همچنین با ساختن آن محور ابتکار عمل جدیدی به نام Intercom Anywhere ، که ارتباطات یکپارچه تری را در داخل و خارج از خانه از طریق دستگاه های متصل به Control4 مانند صفحه نمایش لمسی ، از راه دور و البته دستگاه های تلفن همراه تسهیل می کند.

Control4_Intercom_Anywhere.jpg

این بدان معناست که اگر بدون تلفن هوشمند خود در آشپزخانه ایستاده اید ، اما در نزدیکی صفحه نمایش لمسی Control4 یا صفحه لمسی درون دیواری هستید ، می توانید چهره به چهره با شخص مهم دیگر یا تخم ریزی خود صحبت کنید ، خواه در صفحه اصلی باشند. آن طرف خانه یا آن طرف جهان. همچنین این بدان معناست که می توانید به راحتی و فوراً ببینید که چه کسی یک زنگ است که در جلو از تلویزیون ، صفحه نمایش لمسی یا دستگاه تلفن همراه شماست و در صورت تمایل ، درب را در شیر یک دکمه باز کنید.

اولی ویژگی ای نیست که من تصور می کردم به آن اهمیت می دهم ، از آنجا که برای من و فرزندان و من از چت تصویری پیام رسان فیس بوک به طور منظم و آمازون الکسا برای عملکرد ارتباط داخلی استفاده می کنم. اما زمان پاسخ Control4 Intercom Anywhere آنقدر سریع است که در واقع استفاده از آن لذت بخش است و داشتن همه این قابلیت ها در یک رابط کاملاً تند و زننده است. اگرچه برای منصفانه بودن ، دیدن کسی که در جلو است ، مفیدترین کارکرد آن در خانه من است.

Control4_Intercom_Anywhere_Front_Door.jpg

در بالا اشاره کردم که ویژگی های سرگرمی در معادله وجود دارد ، و گرچه این لزوما درست نیست ، واقعیت ساده این است که می توانید از DS2 به عنوان ورودی یا ماشه برای هر دستگاه متصل در خانه خود استفاده کنید. و قدرت برنامه نویسی نرم افزار Control4"s Composer Pro بدین معنی است که نمایندگی شما می تواند برای ایجاد انواع کارهای روزمره وارد این اتصال شود.

آیا می خواهید سیستم صوتی کل خانه خود هنگام پخش فشار دکمه در در ماه دسامبر ، یک قطعه از "زنگ های زنگوله" را پخش کند ، یا ردیفی از "Enter Sandman" متالیکا در فصل هالووین؟ این کاری است که شما کاملاً می توانید انجام دهید. آیا می خواهید از درب دریچه در طول روز سر و صدایی شنیدنی ایجاد کنید ، اما فقط در شب چراغ برق می زنید؟ همچنین برنامه نویسی کار سختی نیست. هک ، اگر می خواهید ، حتی می توانید برنامه های فروشنده خود را به گونه ای انجام دهید که اتفاقی بیفتد که وقتی کسی در ورودی درب شما را صدا می کند ، مشروط به این باشد که آیا شما در حال تماشای فیلمی در سینمای خانگی نیستید.

Control4_When_Then_Intercom_Anywhere.jpgبه شما فکر کنید ، اگر می خواهید اتوماسیون ساده تر و کمتر شرطی را برنامه ریزی کنید که ورودی های DS2 را بازی کند ، می توانید این کار را از طریق ابزار شخصی سازی "When >> سپس" مبتنی بر وب Control4 انجام دهید. یا فقط می توانید دینگ دانگر حیاط قدیمی خود را به بسته شدن تماس DS2 متصل کنید ، و اطلاعیه ها را مستقیماً به برنامه Intercom Anywhere خود بروید. بنابراین ، این طور به نظر نمی رسد که شما نیاز به نمایندگی خود داشته باشید تا هر جنبه ای از تعامل DS2 را با خانه و سیستم سرگرمی منزل خود تغییر دهد.

درگاه درب نیز شامل یک رله و همچنین یک درگاه PoE Ethernet است که دومین اتصال آن تنها اتصال لازم است. بله ، این یعنی فای نیست. همچنین بدان معنی است که DS2 نسبت به سوء استفاده های WiFi کمتر آسیب پذیر است. فقط برای یک نصب طولانی و بالقوه گران آماده باشید ، زیرا نصب کننده شما باید از طریق سقف خود ، پایین دیوار خارجی و خارج از DS2 کابل تغذیه شده Cat5 را مار کند. بسته به نوع مصالح ساختمانی منزل و چیدمان اتاق زیر شیروانی شما ، این می تواند یک بوژر باشد.

البته قرار دادن فاکتورهای DS2 به شدت در این مورد و به دلایل بیشتر از یک مورد. برای یک چیز ، شما می خواهید که آن را در کنار درب خود قرار دهید به گونه ای که بدیهی است که یک ایستگاه در است ، به معنای تعامل بازدید کنندگان است. همچنین این واقعیت وجود دارد که DS2 یک سنسور حرکتی است ، بنابراین می خواهید آن را به گونه ای قرار دهید که هر کسی را که به درب جلو شما نزدیک می شود ، انتخاب کند ، بدون آنکه بخواهید وقتی که نمی خواهید ، خاموش شود.

سنسور حرکت ، مانند هر جنبه ای از DS2 ، می تواند برای تحریک انواع رویدادهای خودکار استفاده شود ، اما بارزترین آن ضبط فیلم به NVR با وضوح بالا (ضبط کننده ویدیو شبکه) است. اگر NVR ندارید ، از طریق سیستم می توان برنامه ریزی کرد تا هر زمان که سنسور حرکت را فعال کنید ، چند عکس از طریق ایمیل برای شما ارسال کند یا چراغ داخلی را روشن کند (اگر بخواهید وابسته به روز باشد) یا هر تعداد محرک های دیگری که می توانید به آنها فکر کنید.

امتیازات بالا

Control4_Intercom_Anywhere_Family_Touch_Screen.jpgایستگاه DS2 Mini Door یک دستگاه براق و استحکام ساخته شده است که به زیبایی با اکوسیستم سرگرمی و اتوماسیون Control4 ترکیب شده است.
قدرت سخت افزار جدید ، همراه با قابلیت های جدید خدمات Control4"s Intercom Anywhere Control4 ، واقعاً از هر یک از راه حل های فعلی درب هوشمند هوشمند DIY پیروی می کند.
کیفیت ویدیو از دوربین IP داخلی با توجه به کوچک بودن اندازه دوربین و درگاه ، از نظر کیفیت بهتر از حد انتظار است.
امتیاز کم

تنها با قیمت 1200 دلار فقط برای سخت افزار ، ایستگاه Mini DS2 Mini Door از قیمتهای DIY که برخی از عملکردهای اصلی را ارائه می دهند ، قیمتی دارد.
با توجه به اینکه به کابل PoE Ethernet که در قسمت خارجی دیوار منزل شما در نزدیکی درب جلو میخورد ، احتیاج دارید ، نصب مقاوم در برابر ممکن است کمی خرس باشد و همین امر باعث افزایش کل هزینه نصب می شود ، گرچه این واقعاً به اندازه این نیست اگر می خواهید خانه جدید بسازید ، نگرانی دارید.
برای به دست آوردن حداکثر استفاده از DS2 ، به Intercom Anywhere احتیاج دارید که به اشتراک 4Sight 99 دلار در سال نیاز دارد.